Skip to main content

Oplever du problemer med at logge ind?

I forbindelse med at vi har opdateret vores årskortsystem oplever nogle, at de ikke kan logge ind på deres konto og finde deres årskort.

Hvis du har gemt det på telefonen eller har fået et fysisk årskort, er det ikke noget problem, men hvis du logger på hver gang du skal bruge dit kort, og nu oplever problemer, så send den mail du fik ved køb med dit billet-ID, så sender vi en mail retur med dit årskort.

E-mailen sender du til: dbj@visitaqua.dk

Vi beklager ulejligheden mange gange.

 

Årskortkompensation

Har du årskort, tilbyder vi igen at forlænge dit kort som kompensation for de i alt 9 lukkedage vi har haft under tvangslukningen. For at komme unødig administration til livs, er alle gyldige årskort automatisk gyldige 2 uger udover den påtrykte udløbsdato.

Hvis dit årskort udløb under nedlukningen, kan du stadig bruge det indtil mandag den 31/1-2022.