Oplever du problemer med at logge ind?

I forbindelse med at vi har opdateret vores årskortsystem oplever nogle, at de ikke kan logge ind på deres konto og finde deres årskort.

Hvis du har gemt det p√• telefonen eller har f√•et et fysisk √•rskort, er det ikke noget problem, men hvis du logger p√• hver gang du skal bruge dit kort, og nu oplever problemer, s√• send den mail du fik ved k√łb med dit billet-ID, s√• sender vi en mail retur med dit √•rskort.

E-mailen sender du til: dbj@visitaqua.dk

Vi beklager ulejligheden mange gange.

 

√Örskortkompensation

Har du √•rskort, tilbyder vi igen at forl√¶nge dit kort som kompensation for de i alt 9 lukkedage vi har haft under tvangslukningen. For at komme un√łdig administration til livs, er alle gyldige √•rskort automatisk gyldige 2 uger udover den p√•trykte udl√łbsdato.

Hvis dit √•rskort udl√łb under nedlukningen, kan du stadig bruge det indtil mandag den 31/1-2022.