0

VI ER FRYGTELIG KEDE AF DET!

Grundet udviklingen i coronasituationen holder vi i AQUA Akvarium & Dyrepark midlertidigt lukket. Vi åbner senest 21. maj, men håber det bliver før.

Vi følger situationen nøje og opdaterer løbende her på siden og på Facebook.

Alle dyrene har det godt, og vores dygtige dyrepassere sørger for, at de har det godt.

I mellemtiden arbejder vi på vores nyheder til 2021.

Vi glæder os til at byde jer alle velkommen igen!

Mulig kompensation til årskortholdere

I forbindelse med COVID-19 har AQUA Akvarium & Dyrepark været tvangslukket siden 11. december 2020.

Selvom det er en svær tid for os alle, tilbyder vi forlængelse som kompensation for lukkeperioden til de årskortholdere, som måtte ønske det. Hvis du ikke ønsker kompensation men i stedet ønsker at støtte os i en svær tid, så vi fortsat kan passe godt på vores dyr, er vi meget taknemmelige.

Hvis du ønsker kompensation
Send os en e-mail med fulde navne samt udløbsdato for de årskort du ønsker kompensation for.

Hvis du allerede har fået forlænget dit årskort pga. nedlukningen i foråret 2020, skal du videresende den mail du fik med den nye udløbsdato.

E-mailen sender du til: dbj@visitaqua.dk
Skriv meget gerne “Årskortkompensation” i enmefeltet.

Når vi åbner igen og ved hvor mange lukkedage vi har haft, modtager du en e-mail med informationer om hvor mange ekstra dage dit årskort er gyldigt. Denne e-mail skal du fremvise sammen med dit årskort i billetsalget, når du benytter årskortet efter den påtrykte udløbsdato. Vi forlænger med det antal dage vi normalt ville have haft åbent – se evt. normale åbningsdage på www.visitaqua.dk/priser-aabningstider/

Hvis du IKKE ønsker kompensation
Hvis du blot glæder dig til at gøre brug af dit årskort igen og ikke ønsker kompensation, kan du selvfølgelig også takke nej. I så fald skal du ikke gøre noget og vi er meget taknemmelige for din støtte.

Vi takker for enhver støtte og glæder os til at se dig i AQUA Akvarium & Dyrepark.

Oplever du problemer med at logge ind?

I forbindelse med at vi har opdateret vores årskortsystem oplever nogle, at de ikke kan logge ind på deres konto og finde deres årskort.

Hvis du har gemt det på telefonen eller har fået et fysisk årskort, er det ikke noget problem, men hvis du logger på hver gang du skal bruge dit kort, og nu oplever problemer, så send den mail du fik ved køb med dit billet-ID, så sender vi en mail retur med dit årskort.

E-mailen sender du til: dbj@visitaqua.dk

Vi beklager ulejligheden mange gange.

Leave a Reply